miercuri, 2 februarie 2011

Un OZN triunghiular a aterizat in Austria

Alberta UFO Research Association (AUFORA) a raportat o aterizare de OZN la Drosendorf, in sudul Austriei. Acesta a fost vazut de Rudolf Slam, 76 de ani, din localitate. El a declarat unui ziar local Kronen Zeitung, ca in jurul miezului noptii, in timp ce mergeam pe balconul meu fumand o tigara, am vazut un obiect triunghiular straluciator de circa 2 metri inaltime. Am vazut de asemenea cateva detalii necunoscute (in spatele unei ferestre). Cand am incercat sa inregistrez acest obect cu o camera video, bateriile mele nu au mai functionat. In cateva secunde obiectul necunoscut s-a indepartat si a disparut.
Slam a adaugat ca OZN-ul s-a pus pe un camp din apropierea apartamentului meu. Dupa ce a zabovit mai multe minute la sol, obiectul a decolat cu o incredibila repeziciune, facand un zgomot de tunet si lasand o urma de fum de cel putin 300 de metri lungime. Dupa aceasta raportare, primarul Franz Krestan a cerut poliei locale sa ancheteze cazul.
Ofiterii austrieci au gasit 3 excavatii circulare in gazonul campului. Masurand urmele fizice, politia a gasit ca fiecare gaura a evea o adancime de 10 cm. Gaurile erau la exact 1,7 metri una fata de cealalta formand un triunghi perfect. Exact in centrul triunghiului se gasea iarba arsa! Politia a luat esantioane de sol si fragmenete de iarba carbonizata pentru analize.
Sursa: Enigme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu