BMW a inventat un mod inovator de a se asigura ca telespectatorilor le ramane in minte cel mai recent spot publicitar al companiei: imprimarea logo-ului firmei germane pe retinele privitorilor.
Campania se foloseste de acelasi fenomen care apare atunci cand o persoana priveste spre Soare si apoi inchide ochii, ramanand cu un "reziduu de imagine", care mai poate fi vizualizat ulterior pret de cateva momente.
O noua reclama a producatorului de automobile BMW, difuzata in avanpremiera pe marile ecrane ale cinematografelor din Germania, intrebuinteaza un blitz de mare putere pentru a ilumina, nu mai mult de o fractiune de secunda, ecranul printr-un carton cu initialele companiei decupate, chiar la finalul proiectiei.
O noua reclama a producatorului de automobile BMW, difuzata in avanpremiera pe marile ecrane ale cinematografelor din Germania, intrebuinteaza un blitz de mare putere pentru a ilumina, nu mai mult de o fractiune de secunda, ecranul printr-un carton cu initialele companiei decupate, chiar la finalul proiectiei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu