sâmbătă, 19 noiembrie 2011

O descoperire ciudata in Argentina


Aspectul unui obiect ciudat de mărimea unei mingi de golf care a avut mobilitate proprie
toate comentariile generate in aceasta localitate.
Carlos catalană, un rezident din oraşul Zapala, care a descoperit elementul ciudat în curtea din spate.  Obiectul a fost în cele din urmă trimis la Bariloche, în scopul de a fi examinate de către specialişti în biologie.
"Am iesit afara pentru a lua o respiratie si a auzit câini lătrând  la o minge",  "Când mă uit la el îmi dau seama că a fost în mişcare un fir, apoi am agitat  cu o lopată şi se întoarse mingea şuviţe lungi, multe," a spus el.  Mauricio care începe filmările în timp ce ne-am jucat cu un băţ, a fost ceva foarte ciudat. Eu nu pot explica cu cuvintele, "a spus el.  Asta ne-a speriat foarte mult, apoi l-am scos la trotuar şi a lăsat-o acolo.
Începi să te gândeşti la lucruri ciudate, cum ar fi fost ceva străin şi a decis să meargă la medicul veterinar, dar au spus că nu ştiu ce era.  În cele din urmă, element misterios,  a fost trimis la San Carlos de Bariloche pentru analize suplimentare. "A fost un sentiment ciudat, tot ceea ce este foarte ciudat, dar eu sunt sigur că ceea ce am găsit au avut propria ei viaţă, deoarece era în mişcare şi lung, aceste fire au fost ca de cauciuc.
Între timp, video a gasi a fost ultimul răcnet pe YouTube.
S-au auzit voci variat între ironie şi neîncredere la cei care a ales sa nu avansa un aviz până când vom avea o dovadă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu