duminică, 15 ianuarie 2012

Sunete ciudate in Republica Ceha, Ungaria si Olanda


 Aceste sunete au inceput sa fie auzite prima data in august 2011 si au continuat pana in octombrie 2011. Dupa 1 ianuarie 2012 au inceput sa fie auzite din nou si mult in mai multe locuri de pe glob. Au aparut multe inregistrari intr-un interval foarte scurt 1-16 ianuarie 2012, precum si frecventa aparitiei acestor sunete parea a fi in crestere. Gama acestor sunete poate fi descrisa de la bizar la infiorator, lasand impresia de sunete 'industrial-mecanice".

Sunete ciudate inregistrate in Republica Cehia:


Sunete ciudate inregistrate in Ungaria:

Strange Sounds - Conklin, Alberta & Czech Republic 

 

 


7 comentarii:

  1. am auzit si eu aceste sunete in noaptea de 6/7 ianuarie, pe la 2 AM, locatie - bucuresti. senzatia insa e ca vin din interiorul corpului, pentru ca iti vibreaza tot creierul...e out of this world, anyway :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu imi place deloc acest sunet frecventa e foarte inalta cam greu de realizat asa ceva pe la noi e de rau

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva se intampla anu asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu fiti naivi. nu va lasati manipulati si inselati de toate smecheriile astea. Tehnologia e fffoarte avansata, nici nu va imaginati ce lucruri se pot face. Vor doar sa puna in noi teama, frica, stress ...etc...toate aceste lucruri care ne dauneaza. asta e lumea in care traim.
    Mai bine incredeti-va in D-zeu. "Daca crezi in Dumnezeu, iar El nu exista n-ai pierdut nimic, insa... daca nu crezi in Dumnezeu, iar El exista, ai pierdut tot!!! (parere personala. da am multe informatii)

    RăspundețiȘtergere
  5. Uitate la asta:)).
    Imi zici sa nu fiu naiv,da sa cred intr-o entitate supranaturala,creatorul tuturor lucrurilor si sa ma rog la el ca poate poate daca cred destul de mult castig la loto.
    Sunet de genu am auzit si eu o singura data,am zis ca sunt constructii ceva dupa am dat din greseala de videou asta.
    Ai multe informatii?Dami o dovada de neconstestat ca Dumnezeu exista si nu chestii din biblie sau scamatorii de la tv.

    RăspundețiȘtergere